سوالات متداول در باره کنفرانس و همایش

در صورتی که سوالی درباره برگزاری کنفرانس و سامانه مدیریت برگزاری همایش برای شما پیش آمده ابتدا پرسش و پاسخ های زیر را مطالعه نمائید. اگر همچنان پاسخ سوال خود را نیافتید از بخش تماس با ما سایت سوال خود را مطرح نمائید تا کارشناسان ما به سوال شما پاسخگو باشند.


سوالات پشتیبانی
  • مشتریان سامانه ثمین همایش از راهنمایی و پشتیبانی کامل کارشناسان ما برخوردار می باشند.پشتیبانی به صورت تلفنی و اینترنتی صورت می پذیرد.
  • نسخه تک همایش سامانه تا انتهای برگزاری کنفرانس از پشتیبانی رایگان کامل برخوردار می باشد و کارشناسان ما تا پایان کنفرانس راهنما و همیار شما هستند .
  • نسخه چند همایش، به ازای همه ی همایش ها پشتیبانی رایگان می باشد.
  • شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8 صبح الی 17 عصر
  • پنج شنبه ها از ساعت 8 صبح الی 14
  • در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره 09111204166 تماس بگیرید. همچنین با همین شماره پاسخگوی شما در پیام رسان واتساپ خواهیم بود.
  • در ساعت غیر اداری شما می توانید سوالات و مشکلات خود را از طریق ایمیل پشتیبانی به آدرس zarei_62@yahoo.com یا در پیام رسان واتساپ به شماره 09111204166 ارسال نمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
سوالات عمومی
بله، هیچ گونه محدودیت زمانی در برگزاری همایش ها وجود ندارد به عنوان مثال اگر سامانه "دائمی پنج همایش در سال" را تهیه نموده اید هر زمانی در طول سال می توانید اقدام به برگزاری کنفرانس ها نماید حتی هر پنج کنفرانس به طور همزمان
بله، چند قالب آماده برای سایت کنفرانس تهیه شده و شما بسته به سلیقه خود می توانید یکی از آنها را انتخاب نمائید و یا خود ظاهر صفحه را از جمله جایگاه پنل ها، رنگ بندی، آیکن ها و ... را طراحی کنید.
پس از آنکه سفارش راه اندازی سامانه ثبت شد کارشناسان بخش فنی ما در سریع ترین زمان ممکن جهت راه اندازی سامانه اقدام می کنند ، این زمان نهایتا 24 ساعت می باشد.